Reklamační podmínky

Reklamační podmínky

Poškozené zboží

  1. Zásilku jste nepřevzali - dopravce nám zásilku vrátí a my vše vyřídíme a pošleme novou zásilku. Při přebírání u zásilky od dopravce si dobře zkontrolujte její obal a stav výrobk zjevně. V případěpoškozené zásilky, ji od dopravce nepřebírejte!!!
  2. Zásilku jste převzali - Je vaše zásilka po převzetí poškozená? Do 24 hodin od převzetí nás kontaktujte na mailu reklamace@montehra.cz Do předmětu uveďte „Poškozená zásilka - číslo obj.“ a do přílohy přidejte fotky poškozené zásilky. V případě nereklamování poškozené zásilky do 24 hodin, dopravce reklamaci neuzná!!!

 

Reklamace

1. Napište nám na emailovou adresu reklamace@montehra.cz

  • Předmět emailu: "Reklamace – číslo obj."
  • Text emailu:
    "Dobrý den, chci reklamovat zboží ………., které jsem zakoupil v objednávce číslo ……… . Důvodem je …………, což lze vidět na fotkách v příloze.“
  • Jméno a Příjmení: ……..
  • Telefonní číslo: ……..
  • Do přílohy přidejte fotky reklamované vady výrobku.

2. Do dvou pracovních dnů se Vám ozveme, zkontroluje vyplnění všech požadovaných údajů a domluvíme se na dalším postupu.

3. Reklamované zboží pečlivě zabalte – prázdná místa v krabici vyplňte kartonem, papírem nebo jiným výplňovým materiálem a reklamovaný produkt zašlete na adresu: Václav Fego, Terezy Novákové 64, 621 00 Brno.

4. Do 30 dnů se vám ozveme s výsledkem reklamace.

 

Vrácení zboží

Za našimi produkty si stojíme a vaše spokojenost je pro nás to nejdůležitější. Proto dáváme na rozmyšlenou prodlouženou dobu 30 dní pro vrácení zboží od převzetí zásilky, na místo standardních 14 dní. 

Za poplatek 160 Kč zajistíme dopravu k nám - bezstarostné vyzvednutí zboží přímo u vás doma. Zboží musí být nepoškozené a nepoužívané. Dle paragrafu § 1837 občanského zákoníku, nelze vrátit zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího. Více se o podmínkách vrácení dozvíte v našich obchodních podmínkách ZDE.

  1. Napište nám na emailovou adresu reklamace@montehra.cz
  • Předmět emailu: "Vrácení zboží – číslo obj."
  • Text emailu:
    "Dobrý den, chci vrátit zboží ………., které jsem zakoupil v objednávce číslo ……… . Zboží je nepoškozené, v původním obalu a preferuji: 

            a) vyzvednutí u mě doma, které je zpoplatněno částkou 160 Kč za balík

            b) zaslání zboží zajistím sám

  • Jméno a Příjmení: ……..
  • Telefonní číslo: ……..
  • Číslo bankovního účtu pro vrácení peněz: ..........

    2. Do dvou pracovních dnů se Vám ozveme, zkontrolujeme vyplnění všech požadovaných údajů a určíme místo pro zaslání zboží.

    3. Vracející zboží pečlivě zabalte – prázdná místa v krabici vyplňte kartonem, papírem nebo jiným výplňovým materiálem.

    4. Peníze zasíláme v průměru do 14 pracovních dnů od obdržení a kontroly vráceného zboží. V případě vyzvednutí zboží u vás doma, bude vracející částka ponížena o poplatek za dopravu - 160 Kč za balík.

 

Nenašli jste odpověď nebo máte jiný dotaz? Ráda vám pomohu na telefonním čísle +420 608555433 nebo mailu petra@montehra.cz